SZELLEMKASTÉLY TÁRSASJÁTÉK
Leírás
Játékosok száma | 2-6 |
Játékidő | 30 - 60 perc |
Szellemkastély társasjáték A játék szó szerint kísértetiesen hasonlít a 90-es évek nagy sikerű Hasbro játékára a Ghost Castle -re.
Vicces, vidám, ötletes dobós-lépős családi társasjáték 2-6 játékosnak tele izgalommal. A játékosok paranormális jelenségeket vizsgáló nyomozókat alakítanak a játékban, és a titokzatos szellemkastély átvizsgálásakor felébresztenek egy bosszúszomjas szellemet. Ekkor elindul a verseny, a kastélyból kijutás a cél. Csakhogy a dobások lelépése után érkezhet a játékos bábuja olyan helyre amelyen veszélyben lehet. A mennyiben a dobókockával valaki szellemet dob, a golyót a kastély tetején található szellembe kell helyezni. Innentől senki nincs biztonságban aki a veszélyt jelző piros lábnyomon áll a bábujával, vagy a kevésbé veszélyes kékek valamelyikén. A téglalap alakú játéktábla 4 részre van osztva falakkal. Mind a négy szobában leselkedik veszély, melyek a következők lehetnek:- a kép a falon életre kel és felrúgja a játékos bábuját ( ekkor a golyó a kép tetején lévő kosárba érkezik, ami megbillenti a képet)
- a könyvespolcból kilő a golyó és elsodorja a játékos bábuját
- lecsap egy fejsze a rossz helyen álló bábura
- lépcsőn álló bábut lelöki a golyó. A vasgolyó útja kiismerhetetlen, ezért bárki veszélyben lehet, aki a fent említett piros, vagy kék lábnyomokon áll a bábujával.
Ha a golyó bármelyik szobában kiszúrna a játékossal, akkor a szoba első mezőjére kell visszaállítani a bábut. 5-6 éves kortól ajánlott vicces, dobós-lépős társasjáték, mellyel kicsik és nagyok együtt játszhatnak.
A torony tetején a szellem világít a sötétben. Tartalom
Játékidő: 25-40 perc
Ajánlott 6 éves kortól
Vicces, vidám, ötletes dobós-lépős családi társasjáték 2-6 játékosnak tele izgalommal. A játékosok paranormális jelenségeket vizsgáló nyomozókat alakítanak a játékban, és a titokzatos szellemkastély átvizsgálásakor felébresztenek egy bosszúszomjas szellemet. Ekkor elindul a verseny, a kastélyból kijutás a cél. Csakhogy a dobások lelépése után érkezhet a játékos bábuja olyan helyre amelyen veszélyben lehet. A mennyiben a dobókockával valaki szellemet dob, a golyót a kastély tetején található szellembe kell helyezni. Innentől senki nincs biztonságban aki a veszélyt jelző piros lábnyomon áll a bábujával, vagy a kevésbé veszélyes kékek valamelyikén. A téglalap alakú játéktábla 4 részre van osztva falakkal. Mind a négy szobában leselkedik veszély, melyek a következők lehetnek:- a kép a falon életre kel és felrúgja a játékos bábuját ( ekkor a golyó a kép tetején lévő kosárba érkezik, ami megbillenti a képet)
- a könyvespolcból kilő a golyó és elsodorja a játékos bábuját
- lecsap egy fejsze a rossz helyen álló bábura
- lépcsőn álló bábut lelöki a golyó. A vasgolyó útja kiismerhetetlen, ezért bárki veszélyben lehet, aki a fent említett piros, vagy kék lábnyomokon áll a bábujával.
Ha a golyó bármelyik szobában kiszúrna a játékossal, akkor a szoba első mezőjére kell visszaállítani a bábut. 5-6 éves kortól ajánlott vicces, dobós-lépős társasjáték, mellyel kicsik és nagyok együtt játszhatnak.
A torony tetején a szellem világít a sötétben. Tartalom
- 1 db sötétben világító szellem
- 1 db fém golyó
- 1 db lépcső csapda
- 1 db könyvespolc csapda
- 1 db festmény csapda
- 1 db fejsze ingatag padlóval csapda
- 1 db toronytető
- 1 db golyó randomizáló
- 1 db emeleti lépcső
- 1 db torony
- 2 db kastély fal
- 1 db doboz/játéktábla
- 8 db játékos
- 1 db dobókocka
- 1 db használati útmutató
Játékidő: 25-40 perc
Ajánlott 6 éves kortól
9700 Szombathely Wesselényi M. u. 2. Telefon: +36 94 399-796 Mobiltelefon: +36 30 311 1317