FEL NE ÉBRESZD APUT! TÁRSASJÁTÉK

Nyomtatás
11.990 Ft
Kedvezmény
Ár / kg
fel-ne-ebreszd-aput-tarsasjatek-2
Leírás

Fel ne ébreszd aput! társasjáték Pszt! Apa elaludt és hangosan horkol... itt az alkalom, hogy megegyük a hűtőben lapuló ínycsiklandó csokitortát! De óvatosan! Ki kell kerülnünk a zajos akadályokat, nehogy elkapjanak!A játék célja: minél gyorsabban eljutni a hűtőig, ami a csokitortát rejti.
Előkészületek: először a matricákat kell felragasztani az ágyra, a két üres helyre - a zöldet a bal oldalra, a sárgát a jobb oldalra. A nyíl, valamint a többi elem az ággyal együtt a játéktáblára kerül - természetesen miután be lett kapcsolva. A játék megkezdése előtt Aput alvó helyzetbe kell helyezni, majd a kártyák összekeverve, egyenlően lesznek szétosztva a játékosok között. Ezeket magatok elé tegyétek le képpel felfelé fordítva. Miután mindenki kiválasztotta a saját bábuját és a színének megfelelő papucsra helyezte azt, kezdődhet is a játék. A játék menete: A leghangosabban horkoló játékos kezd, aki megpörgeti a nyilat és annak megfelelően hajtja végre a feladatot.
Ha a nyíl színre mutat, akkor a játékos a nyíl által mutatott színű, első szabad mezőre helyezi a bábuját. Néhány mezőn a Pszt! szimbólum látható. Ha egy játékos erre a mezőre lép védett lesz.
A legtöbbször azonban a mezőn egy számmal ellátott ábrát láthatunk, ezek a zajos mezők. Ilyenkor a játékosoknak meg kell nyomniuk az ébresztőórán lévő számot, hacsak nincs nála a megfelelő kártya - ebben az esetben a játékos védett lesz.
Ha Apu nem ébred fel a játék folytatódik, de ha felébred akkor a játékos lebukott. Ilyenkor a játékosnak vissza kell mennie a kezdő mezőre, de kárpótlásul megtarthatja azt a kártyát, ami miatt lebukott.
Ha a nyíl a lángoló papucsra mutat, akkor a játékos a legelső bábu elé léphet, az ébresztőóra lenyomása nélkül - ha te vezetsz, akkor újra te jössz.
Ha a nyíl a fekete mezőre mutat, akkor a játékos ellophatja az általa választott kártyát bármelyik ellenfelétől és kihagyhatja a saját körét.
A játéknak akkor van vége, amikor valamelyik játékos beér a célba - a kerek, színes hely a hűtő mellett. Megjegyzés: Az akkumulátor kímélése érdekében a játék hosszabb inaktivitás után automatikusan alvó üzemmódba kapcsol. A játék 2 x LR06 AA 1.5 V elem szükséges, amit a doboz nem tartalmaz. A játék tartalma:
1 alvó apuka figura,
1 játéktábla,
16 db kártya,
4 db lábnyom,
1 db matricagyűjtemény,
1 db használati utasítás. Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos.

9700 Szombathely Wesselényi M. u. 2. Telefon: +36 94 399-796 Mobiltelefon: +36 30 311 1317